Google My Business
Øg din synlighed på Google
Gør personer, der finder dig på Google Søgning og i Maps, til nye kunder via en virksomhedsprofil for din fysiske butik eller dit serviceområde. Profilen kan tilpasses med logo, billeder, tilbud, opslag og meget mere.
Med en Google My Business profil, kan du fremhæve vigtige oplysninger og vise det, der gør din virksomhed til noget helt særligt. Med profilen følger disse fordele:
Med en Google My Business profil kan du komme til at dominere søgeresultaterne – særligt hvis du også markedsfører dig via annoncer på Google og SEO optimerer din hjemmeside.
En Google My Business profil kan være et stærkt værktøj til at understøtte din SEO optimering, særligt hvis du ønsker synlighed på bestemte geografiske lokationer. Profilen komplementerer din hjemmeside og giver dig en offentlig identitet, der bidrager til din synlighed på Google.
Din Business profil kan blive vist i Google søgninger og på Google Maps. Ved at inkludere vigtige søgeord og fraser i din virksomhedsbeskrivelse og under produkter, kan profilen være et rigtig godt supplement, der støtter SEO optimeringen af din hjemmeside. Optimeringen sender signaler til Google om, at det er relevant at vise din hjemmeside ved søgninger på de pågældende søgeord.
Med et Marketing Team hos Standout er du ikke begrænset til fx at have enten LinkedIn eller Facebook, – du har derimod adgang til alle vores ydelser. Din virksomheds projekt bliver vendt løbende på møder i marketingafdelingen og din Marketing Manager planlægger indsatsen ud fra jeres mål og aktuelle resultater.
Vores marketing team består af ca. 25 specialister, der alle har erfaring med en bred vifte af brancher, og der vil næsten altid være en, der har kendskab til netop din branche. Og hvis ikke, er vi friske på at lære mere!
Hvis du ikke allerede har en Business profil, skal den oprettes fra bunden og bekræftes – findes der allerede en profil, skal den claimes og i nogle tilfælde også bekræftes, for eksempel for at sikre, at din virksomhed ligger på den lokation, der er angivet i profilen.
Har du ikke en fysisk lokation for din virksomhed, du ønsker at markedsføre – hvis du for eksempel er håndværker – kan du angive i hvilke områder, du tilbyder dine ydelser, og din profil vil så blive vist ved relevante søgninger for de pågældende områder.
Bekræftelsesprocessen for profilen kan være lidt omstændelig – men bare rolig, vi tager os af hele processen og involverer kun dig, hvis det er nødvendigt. Det samme gælder arbejdet med at understøtte SEO optimeringen samt upload af billeder, profilbeskrivelse m.m. Vi sørger også for, at der jævnligt bliver lagt opslag, begivenheder osv. på profilen.
Profilen giver indblik i, hvilke søgeord dine kunder finder dig på ved lokale søgninger, og gør det muligt at få indsigt i hvordan brugerne interagerer med din profil i form af fx antal opkald, rutevisninger, anmeldelser, bookinger og meget mere.
Det giver vigtig viden om hvad kunderne har brug for og giver dig en bedre forståelse for, hvordan du bedst skaber forbindelse til dine kunder.
Vi bruger også disse data, da det giver os indsigt i, hvordan vi bedst kan forbedre din øvrige markedsføring, fx din SEO optimering og din annoncering. Google My Business Insights giver fx indblik i hvilken platform, hvilke enheder og hvilke søgeord brugerne anvender.
Jeg er super begejstret
Og yderst tilfreds kunde hos Standoutmedia. Jeg får løst alle tænkelige problemer, store som små med stor hjælpsomhed, hurtighed og dygtighed. Jeg har netop fået lavet en ny meget flot hjemmeside, og ...
- Jordmoder Bente Nørgård, 5/5 stjerner