Linkedin annoncering
Marketing til beslutningstagerne
LinkedIn annoncering kan målrettes meget præcist. Vi kan hjælpe jer med at segmentere jeres markedsføring efter jobtitler, brancher og arbejdsplads.
Vi anbefaler LinkedIn annoncering, hvis I ønsker at ramme en helt specifik målgruppe som f.eks. beslutningstagere. Målgruppen specificeres ud fra branche, geografi, eller jobtitel.
På LinkedIn får du en unik mulighed for bruge direkte 1:1 sprog til en specifik målgruppe. Og jo mere direkte henvendt budskabet er til modtageren, jo mere interessant opfatter modtageren annoncen.
Det er netop dér, hvor LinkedIn skiller sig særdeles positivt ud fra de øvrige annonceplatforme.
LinkedIn er den ideelle annonceplatform for B2B virksomheder, der ønsker relevante leads og salg.
Særligt virksomheder, der har specifikke og snævre målgrupper i form af jobtitler, brancher eller virksomhedsstørrelse kan drage fordel af LinkedIn. Muligheden for at henvende sig direkte til målgruppen er unik, da platformens annonceværktøjer gør det muligt at målrette mod fx specifikke jobtitler, som så kan inddrages i annonceteksten.
Knap 45 % af den danske befolkning har en profil på LinkedIn og de mest aktive brugere er 25-54 år med en lang erhvervserfaring (+10 år). LinkedIn er verdens største erhvervsorienterede sociale medie.
Med et Marketing Team hos Standout er du ikke begrænset til fx at have enten LinkedIn eller Facebook, – du har derimod adgang til alle vores ydelser. Din virksomheds projekt bliver vendt løbende på møder i marketingafdelingen og din Marketing Manager planlægger indsatsen ud fra jeres mål og aktuelle resultater.
Vores marketing team består af ca. 25 specialister, der alle har erfaring med en bred vifte af brancher, og der vil næsten altid være en, der har kendskab til netop din branche. Og hvis ikke, er vi friske på at lære mere!
På mange måder minder kampagneopsætning på LinkedIn om Facebook. En væsentlig forskel er dog, at det på LinkedIn er muligt at lave annoncer for jobopslag, som kan give meget effektiv rekruttering. Du kan også målrette kampagnerne meget specifikt til bestemte målgrupper, baseret på de oplysninger, brugerne har angivet i deres profiler.
Kampagnemålsætningerne på LinkedIn Kan bl.a. opsættes efter webstedsbesøg, engagement, webstedskonverteringer, leads, jobansøgere m.m.
LinkedIn Insights Tag giver mulighed for at spore konverteringer via LinkedIn på din hjemmeside, opsætte remarketing kampagner til brugere, der tidligere har besøgt din side eller frasortere brugere, du ikke vil have ser dine annoncer. Sporingen foregår ved hjælp af et lille kodestykke, der implementeres på din hjemmeside.
Med tagget kan du også få indblik i, hvilke jobtitler dine besøgende på hjemmesiden har samt hvilke virksomheder og brancher, de kommer fra. Du kan dog kan få denne vide, hvis de besøgende lander på din hjemmeside via LinkedIn.
LinkedIn Insights Tag giver et brugbart indblik i, hvem der viser interesse for dine produkter, ydelser og annoncer. Vi bruger den viden til at tilpasse annoncer, så målrettes og taler direkte til en snæver og specifik målgruppe.
Vi giver dit kommercielle budskab optimale betingelser for at trænge igennem
Support og salg
Mandag – Torsdag: 09:00 – 16:00
Fredag: 09:00 – 15:00
Bogholderi
Mandag – Fredag: 10:00 – 15:00 (Lukket ml. 11:30 - 12:00)
Fantastisk webbureau
Hvor er det fantastisk at Standoutmedia efter så mange år stadigt er præcis det samme firma! 100% transperant på hvad de sælger, hvad de kan hjælpe med og hvad man kan forvente af resultat!
- Jacob Laurvigen, 5/5 stjerner